vaknade kl 16.00

DATUM: 2009-07-09 TID: 19:24:33
jag och emma vaknade klockan 4 idag, fan azz. Kommer ju antagligen va uppe hela den här natten med. Ajdå, men de är ju bara skönt bara kompisar ute och inga andra haha, Ska väll ut och träffa Emma och Jonna senare. John ska komma hit ett tag med. Sen ska jag väll träffa manne ett tag med. Rätt najs då. Men de är sånt pissväder ute så man blir så trött. Men nästa vecka ska de va jätte fint väder och sådär så de blir att steka sönder. Måste sola och bli brun vet ni. Ska köpa sololja de de steker lite extra haha, men nu ska jag va lite social på msn och så och sen ska jag fixa mig, men jag skrvier lite senare, så puss på er sålänge :D

Jätte gammal bild på mig, men såhär ser jag ut i bunt hår i allafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0