utedamp med madde

DATUM: 2009-07-31 TID: 01:55:29
Jag och madde drog hem till matte och kollade på film i typ 5 minuter sen va den slut och matte skulle skjusa massa till stan, aja, så jag och madde drog ut och satt ute ett tag, Pallar inte sitta inne och ruttna, sen såg vi någon stå och spy haha sen när han kom närmare så såg vi att de va kim, haha stackarN sen kom hans mamma och hämta han, tur de, haha han kunde ju knappt gå fan. När han hade dragit så dampa jag och madde loss., Ni får se videos i morgon om jag åker till mantorp, tror jag gör de. Måste fixa i mitt rum fan. Men först ska jag till madde och käka i allafall, Tacos tackar man inte nej tlll., Gott som fan och vi äter aldrig de hemma eftersom classe inte tycker om de, buuhu. De som är de godaste som finns typ hehe. Men som sagt ska äta de i morgon i allafall. haha Fan jag sitter och snackar om mat, hehe aja nu ska jag tvätta bort smiket sen ska vi kolla på film på min lilla dator, puss på er fan ! <3

AAS seriösa asso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0