Trött och ont i magen

DATUM: 2009-07-10 TID: 19:57:49
Jag va hemma ett tag sen så fråga Manne om jag kunde hänga med han till klocket för han skulle fixa sig och så och ville inte gå själv, så jag hängde med. Måste ju röra lite på sig förfan haha har inte gått på år eller nått, bah åkt massa moppe med matte och de.
När jag kom hem så fick jag så f*ucking ont i magen, magkatarr tror jag de är. Hade inte ätit på hur länge som helst så jag tog en ipren och tog en billyspizza. Får hoppas att de går över för vi ska ju dricka sen, hemma hos emma och inte hos mig så att min mamma inte får damp när hon läser bloggen, hehe men vi ska faktiskt va där hemma och sjunga sing star och sådär, lite tjejmys sådär. Emma och Jonna är och hämtar drickan nu sen ska de komma förbi och hämta mig så ska vi börja traska mot emma. Blir nog att jag sover kvar där, eller jag vet inte, ska försöka ta mig hem, kommer sova sjukt länge i morgon och sådär eftersom jag inte har sovit något inatt. Så ja de så min kväll kommer att se ut, så puss på de. en nu ska jag dra och platta håret och vänta på de där töntarna haha puss på er !

Kommentarer
Postat av: Lillis

hehe läser mamma din blogg:))

2009-07-11 @ 18:26:07
URL: http://lillisinyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0