somnade

DATUM: 2009-07-25 TID: 04:15:46
Jag skulle ju träffa jonna nu ikväll men jag somnade , rikigt skönt, vakande vid halv 1 på natten av att min mobil ringde. De va manne, haha han hade ringt typ 24643436 gånger, ooops ! Så jag har träffat han nysten och jonte ett tag, trevligt trevligt.
Jag har fortfarnade inte sköljt munnen men de där, men jag måste verkligen göra de sen när jag har skivit klart de där inlägget, jag vill ju att de ska läka så fort som möjligt, ska visa er en äcklig bild på de, men ändå har de blivit sååå mycket bättre nu. Men ska fixa de där nu så de är gjort har inte gjort de på över 24 timmar, ska göra de 3 gånger om dagen egentligen. Men va jag babblar, puss !!

uuuuusch !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0