Seg dag

DATUM: 2009-07-28 TID: 22:27:57
Hejsam förlåt att jag inte har uppdaterat idag men jag har vart seg i hela kroppen, vaknade vid kvart i 2 av matte och pompom , sen låg vi och kollade på film och bara tog de lugnt, sen åkte de hem vid halv fem ungefär.
Jag och Classe åkte och köpte pizza som va vääldigt gott. Blev så sjukt mätt efter den så jag somnade ett bra tag. Men jag måste ändå gå upp och lägga mig och kolla på film snart. Jag ska upp tidigt i morgon för jag ska till min storebror pontus och fika. Lite mysigt att träffa de, det blir ju inte av så ofta, men nu när vi bor närmre varandra kasnke de blir oftare vem vet ;) Ska äta lite vatten melon nu så puss ! <3

Kommentarer
Postat av: Nicole

Gud vilken fin design! :o

2009-07-29 @ 12:37:54
URL: http://niccanh.blogg.se/
Postat av: emeliedahlgren

Jag har börjat med dagens fråga, svara jättegärna :)♥

2009-07-29 @ 16:33:55
URL: http://pimania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0