puuh !

DATUM: 2009-07-24 TID: 18:26:32
Nu är jag äntligen hemma efter allt springade hit och dit, men ska snart träffa min älskade jonna. ! Om hon bara snabbar sig på! HAHA

Först va jag och Linda i linköping och kollade lite, jag hittade inte så mycket, mest nödvändiga saker, som foundation, ett vanligt bas linne, (lila) ett par jeanstight. sen vare inget mer,. hehe. Eller jag drog till stan efter jag hade varit i linköping för jag skulle köpa en navelpiercing och lämna tillbaka maddes busskort som hon glömde i mantorp. Men tror ni inte att jag tappade piercingen på vägen hem eller ! Jag är sjukt irreterad på de, så nu har jag i min läkpiercing, JÄÄÄVLIGT SNYGGT,, hum, not ! Träffade matte, pompom,kim, leo och jossan lite snabbt när jag va på väg hem med, sen nu är jag äntligen hemma.

Kom på att jag inte hade någon mat hemma och jag tänker inte gå ner till ica. Men som tur är så hade jag packat ner 3 rader choklad i väskan haha, så muumsig middag. ! Nej men nu ska jag väll typ fixa med läppen lite och sådär, sen ska jag vänta på att jonna ringer eller skriver på msn till mig sen blire att dra ut ! puzz så länge !


jag

jag och dagens middag, hehe + feeeeting läppen

mina nya jeanstight,.

Kommentarer
Postat av: elin johansson

sv; det är inte jag som ha gjort den. och din är sjukt mycket finare :)

btw jag älskar din blogg!

2009-07-24 @ 19:33:03
URL: http://eelinjjohansson.blogg.se/
Postat av: PETRA AKA SHORTY

snygg design! =)

2009-07-24 @ 21:23:39
URL: http://pey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0