Natten

DATUM: 2009-07-10 TID: 19:50:23
sov ingenting i natt, efter jag gick ut och snacka med john så kom matte, tim och johnny.Så när John hade dragit så drog jag och matte till stockholms rondellen och käka korv haha, tack matte som bjöd, hehe. Sen kom vi tillbaka till johnny och tim, Då satte vi oss 4st på moppen och åkte till Johnny. Vi billringare hela morgonen hos johnny och kollade på film, kulkul, sen somna jag i en kvart kanske sen kom virre med sin nya tandställning, hahah ! Ah sen blev jag sur för jag inte fick sova mer så jag drig hem till jonna som bor precis där. Va hemma hos henna ett tag och chilla i sängen och snacka och kolla på tv. Sen va jag tvungen att springa hem för mathilda skulle ju åka hem vid 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0