mitt och maddes liv

DATUM: 2009-07-16 TID: 22:53:12
Madde drog nyss, Hon kom till mig vid 7 typ., sen har vi bah luffat ute lite och snackat med manne lite sen drog vi till ica och köpte en varsin chokladkaka sen satt vi vid köksbordet och nörda. jag satt vid datan och madde läste en tiding, Madde är snäll hon, köpte en cola till mig, ! haha så jag överlever, Hon ville inte att jag skulle dö , Madde ska hänga med mig till mantorp nästa vecka, då kan jag åka och moppe och så, eller om jag har fårr regplåten , Jag behöver den för att köra på vägarna, haha ! Nu vet jag inte vad jag ska göra eftesom den där ungjäveln drog nyss, haha men jag blir väll inne vid datan och softa, kanske sätter på en film sen, puss på er !
Eltorado choklad is tha shit när man är pank !

Madde är brunett igen, myycket bättre tycker jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0