miss u bestfriend

DATUM: 2009-07-24 TID: 04:29:54

älskar dig sjukt mycket och INGEN ska någonsin komma emellan våran vänskap !
Om vi har sagt föralltid så ska de vara så.
Du kommer alltid vara min bästavän och de vet du,
även om vi bråkar,
även om vi snackar en jäävla massa skit.
Så kommer vi alltid finnas där för varann när de är svårt,
jag vet att du kan ha de svårt ibland,
jag har de svårt själv ibland och du finns där för mig, 
 jag älskar dig något otroligt,
jag tycker att de är jätte skönt att snacka ut med dig om olika saker,
du har alltid funnits där för mig och jag gör de samma för dig,
även om jag flyttar så har jag ju en telefon och vi går i samma klass ett år till i allafall,
kommer aldrig tappa kontaketen med dig, aldrig!

hand i hand ska vi gå genom livet, bästavän Jonna Gustavsson


lyssna medans

Kommentarer
Postat av: elin

snygg header :)

2009-07-24 @ 05:07:36
URL: http://eelinjjohansson.blogg.se/
Postat av: jjonna

tack för att du alltid ställer upp & finns där för mig !

Jag älskar dig julia .

bästa vänner för evigt ! <3

2009-07-24 @ 06:50:54
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0