linköping i morgon

DATUM: 2009-07-24 TID: 03:31:50
Imorgon ska linda ringa och väcka mig klockan 9, men jag tror jag ska va vaken hela natten i stället. Är inte speciellt trött kan ju va uppe och blogga lite, behövs som sagt.
Vi ska ta 10 tåget in till linköping och gå på stan ett tag, men Linda skulle va hemma 1 för matti och de skulle göra något. Så ja jag får väll åka hem vi 1 då. Sen ska jag ner till vilbergen centrum och käka en glass och snacka ett tag med emeli, sjukt längesen jag träffa henne, saknar henne massor ! 
Sen ska jag väll träffa jonna om hon är klar, annars blir de att träffa manne en snabbis, kommer ju antagligen träffa han på kvällen , hehe. Men ska i allafall bli skönt att komma hem till Norrköping en helg i allafall. Vet inte om jag stannar länge. Vi måste ju börja med mitt rum här ute snart, kommer känna mih mycket mer som hemma när jag fått fixa till i rummet. måla, köpa nya möbler och sådär. Jaa. tror jah ska ha en brun fondvägg och jätte ljusrosa väggar, annars har jag tänkt på att ha en knall rosa vägg med vita väggar, skulle va rätt fränt. Men får se vad vi hittar för färger och sådär,
 
Ni kan ju ge förslag om ni vill !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0