Längesen

DATUM: 2009-07-27 TID: 14:35:34
Hej jag vet att de längesen, men jag har varit lite upptgen och sådär. Varit med madde och låte sådär, kan ju berätta lite snabbt som dagen igår.

Madde hade sovit hos mig så vi drog till Klocket och åt mat sen drog vi ut och träffa kent och några, sen så drog vi till utebion där vi träffade mycket folk, blev att dra till donken med och käka lite hehe. Sen skjusa maddes mamma hem oss. haha japp de va den dagen, men jag har lite brottom ska till linköping och kolla på färg och lite sådär men jag skriver när jag kommer hem från linköping, ska till mantorp idag så ja de blir att uppdatera där ifrån ska försöka ta lite bilder. De va ett tag sen ni fick nårga nu,
juste matte och pompom kanske kommer till mig i mantorp ikväll och sover över. lite kul sådär, så slipper jag va ensam, hehe, men puss på er måste verkligen springa nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0