Kvällen

DATUM: 2009-07-28 TID: 00:59:18
matte och de åkte till motala ett tag för felicia blev as sur och ville aldrig mer träffa de och massa, haha vilken sur tjej asso, hehe.Så nu ligger jag uppe i min säng och ska läsa min nya bok som jag fick av mamma förut. Har käkat ben&jerry's med ! Fett gott, jag loovar de finns ingen godare glass ! Typ beroende, när vi va i romme med skolan så käka vi en halvliter ar varje dag, hehe mycket pengar, men de sket väll vi i de va ju gott hehe. Nej men nu ska jag va social på msn ett tag sen ska jag läsa min bok, den verkar jävligt bra !

boken och myshunden aragon

Kommentarer
Postat av: Lillis

den boken har jag me läst =)

2009-07-29 @ 22:05:44
URL: http://lillisinyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0