Klocket

DATUM: 2009-07-30 TID: 23:39:25
hejsan, ALLA tjatar på att jag ska blogga, så varsågoda, haha.
Idag vaknade jag runt halv 4 av att madde väckte mig, inte specillet sköönt. Men man kan ju inte sova bort hela dagen. Sen fixade vi oss lite sen träffa vi Kalle, virre och Tim. Sen blev jag madde as hungriga så vi drog till donken och käka mat. As gott. På donken träffade vi Peder och hans kompisar, Lite kul att snacka med de. Sen drog vi till Klocket och fixade lite saker, i morgon ska jag käka middag hemma hos madde, trevligttrevligt, hehe. När vi hade vart i klocket så drog vi till ica och köpte lite godis och cola så vi har till kvällen , haha allt är typ slut nu och så ska jag försöka bli sams med matte, tänkte typ dra till han och kolla på film eller något, de skulle ju va lite soft.
Men nu ska jag och madde ringa lite folk sen får vi se vad osm händer. Annars blire att va kvar här hemma och kolla på någon film sen sova, puss på er sålänge.

haha jag ser ut som en liten tjej haha

yousif och mina rosa skor, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0