John och johnny

DATUM: 2009-07-13 TID: 02:41:39
Nu sitter jag här och väntar på att john och johnny ska komma hit. Jag vet inte vad vi ska göra, men de märker vi ta de lugnt är sjukt trött. Åker till mantorp till i morgon så ska väll lägga mig itid, haha vi får väll de hur de blir med de haha oj såg va klockan va nu, haha ajdå, ae men skit samma, Mamma får ringa och väcka mig så är de bara, hehe.

Jag va ju på utebion förut, as tråkigt va de, dålig film och inget folk., Träffa ju Olivia, macke,emil,crille och erik. De va ju trevligt i allfall. Men jag drog hem i pausen i allafall, va så jälva hungrig hehe, hade inte ätit något under dagen, men de är sånt man får ta ibland, hehe, nej men nu ska jag vänta p åde där töntarna och dricka cola, lyssna på lite najs musik så puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0