inte skrivit på ett tag

DATUM: 2009-07-07 TID: 00:18:53
nej jag har inte skrivit på ett tag och de har vart rätt skönt att slippa tänka på bloggen hela tiden även om jag inte har så mycket läsare. Men mitt internet har inte fungerat så de är därför jag inte har vart inne då mycket,

men i allafall, min syrra kom hit nu i kväll (hon bor i sundsvall) så de va ju lite kul, hon ska va här till på torsdag. Imorgon ska vi ut till mantorp igen, va där hela helgen med madde med. lite segt sådär. Men de blir säkert kul i morgon, Jonna ska ju med, hehe. Aa, snart sak jag ut med matte ett tag men inte så länge, ska upp i tid i morgon för jag, mamma och mathilda ska till stan innan vi drar till mantorp. Vet inte vad vi ska göra där, va softa haha äta kebeb typm hehe men nu ska jag ut, blev ett kort inlägg för de har vart så mycket uppehåll men de får duga, puss på er och jag lovar att jag ska börja uppdatera igen nu ,

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till körkortet!

2009-07-07 @ 11:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0