ingen vaken, synd !

DATUM: 2009-07-31 TID: 04:43:50
haha alla sover. så tråkiga, jag och madde har nyss kollat på film , hemsk va den, handlade om anorexia och grejer, jag kan ju inte sätta in en skiva i datan så vi kollade på youtube, japp filmen heter "a secret between friends" om någon vill se den.
Nu ska väll jag och madde sova snart om vi ska palla oss upp i morgon vid 1 haha jag kommer dööö !! Hon får väcka mig! Jag kommer skita i klockan fan jag loooovar, men nu ska jag inte tråka ut er med ett lååångt inlägg puss och godnatt alla människor som läser min blögg !
jag menar, de är ju bra kvalité och sådär.,

haha jag och madde har riktig humor,

madde: julia, vill du ha lös nöglar ?
julia: haha nöööglar!
madde: jaa ? Vill du ha nööglar,
julia: HAHAHAHA !
madde: HAHAHAH !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0