hemma

DATUM: 2009-07-15 TID: 21:17:28
Nu är jag hemma i norrköping igen, blev lite struligt. Först när vi skulle åka till tåget så glömde jag min plattång så vi va tvunga att åka tillbaka. Sen när jag väl kommit hem och va utanför porten så kom jag på att jag hade glömt sminket och min hemma nyckel, såå klantigt ! Så mamma och classe fick åka till Norrköping och lämna nycklar åt mig så jag kunde kommer in. Mamma blev något irreterad, hehe. Men sånt är livet. Belv ju stressad och grejer.
Mamma och classe ska hämta alla saker på måndag, alla möbler och sådär. "/ Kommer sakna norrköping något enormt... Men min säng kommer va kvar i allafall haha, Kan ju va här ibland iallafall, hehe,. mitt skrivbord får med va kvar och min lampa, hehe. Så jag kan skriva i bloggen och sådär.
Jag har inte bestämmt vad jag ska ha för färger i rummet heller, usch, vill inte ens tänka på de. Men de blir nog bra när allt är klart och sådär.
Imorgon ska jag träffa jonna och va med henne helt själv och ingen ska störa bara jag och min bästavän, längesen vi va själva nu. Men i morgon så kan vi snacka ut och sådär, har  inte blivit så mycket sånt när massa människor är med hela tiden. Men nu ska jag ta och låta mitt hår torka sen ska jag väll ut senare kanske om jag orkar, puss på er !

Kommentarer
Postat av: tessant

Ska ni flytta?!?!

2009-07-17 @ 06:23:25
URL: http://tessyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0