Gick de bra eller ?

DATUM: 2009-07-10 TID: 01:12:56
Det blev att jag drog ut och träffa john en snabbis men sen kom matte så jag gick in, när jag kom in så kollade jag mamma och mathilda på wallander "skulden", men jag kollade inte klart på den utan gick ut och snacka med manne ett tag, sen gick vi in. Så satt jag vid datan lite och efter ett tag kom Kalle och hämta mig så åkte vi till Emma och chilla lite vid datan och lyssnade på musik och sådär. När kalle och jossan drog så blanda vi ihop något jäävligt äckligt och flumma runt hemma hos emma, men sen blev klockan mycket och vi va tvungna att gå hem Emma skulla hem till sig och jonna skulle hem till sig så då fick jag med gå hem, trååkigt, jag som ville va ute. Men de är väll bra att jag är inne eller något, hehe. Men när vi va på väg hem så gick de ut en gubbe på balkongen, sen så halka han eller nått så vi trodde typ han dog eller något för han reste inte på sig på as länge, vi tänkte nästan ringa 112 och grejer, men han reste på sig och sa att de gick bra, haha vi sket på oss nästan hehe ! Men nu ska jag ta och lyssna på musik och bara ta de lugnt med cola, så hörs vi antingen senare eller i morgon, puss !

min jonna på bild <3

Kommentarer
Postat av: Jonna

<3<3

2009-07-10 @ 01:17:43
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0