Dagens planer

DATUM: 2009-07-25 TID: 04:41:45
Idag, eller ja när de blir morgon så såningom, ska ska jag vänta på att Nadja ska vakna sen ska jag fixa mig och lite sådär som man brukar, sen ska jag och Nadja ner på stan och fika litegrann och prata lite. Längesen jag träffa henne. Så de ska bli trevligt, sen ska jag träffa Madde hade jag tänkt. Vet inte vad vi ska göra men något hittar vi väll på, mamma och de kommer ju och hämtar alla möbler här i morgon så de blir väll inte att va hemma så mycket, men jag kan ta med mig datan till stan så kan jag uppdatera om vi drar till madde eller något. Jag har ju mammas mobil nu eftersom min la av i morse, den ville inte starta och jag kan inte klara mig utan mobil så då fick min mamma klara sug utan hon har ju Clas hehe. Japp de va dagens planer, kommer nog träffa massa människor när jag är med Madde sen men de är sånt såm märks vilka de blir, de bestämmer vi i morgon, hehe men fan va hyper jag är, jag måste komma på något att skirva om. Måste skirva av mig lite grann. puss

Så dagens planer.,

♥ Möta upp Nadja för en fika på stan
♥ Möta upp Madde
♥ Blogga
♥ Hitta på något kul fram till kvällen de är ju ändå lördag, kanske bio ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0