Dååålig dag

DATUM: 2009-07-17 TID: 22:21:51
Jag har inte haft ett skit att göra idag, jag har vart inne och så kom matte till mig ett litet tag, sen sa jag åt han att gå för han höll på och skriva på min msn och sånt där. Va inte på humör ! Så gick jag till ica en sväng köpte cola och lite godis. naajs! Så har jag vart inne och kollat på underbar och älskad av alla. Som jag redan sett, de är ingen film man kan se flera gånger. Nej! En gång räcker. Jag ska väll sätta på en till film snart. Ska bara vara inne idag och dricka cola. Sen måste jag sova för mamma kommer och hämtar mig i morgon så ska vi iväg till hemligtställe. Japp, så är de. Men nu ska jag ta och dra mig från datan, Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0