Brand !

DATUM: 2009-07-16 TID: 08:20:15
Tur att jag kom på de där med tvätten ! Jag hade en lampa på golvet så jag skulle se något när jag hängde tvätten förut., Sen ramla den när jag skulle ut och träffa manne och de, Men jag trodde inte jag skulle va där sålänge så jag glömde bort de där, (jag  såg ju självklart inte att allt hamna på lampan)
Så nu när jag plocka upp tvätten så är de ett stort jävla hål i min jönsbergska tröja ! Tur att de va den tröjan iallafall. Men tänk om jag hade skitit i att plocka upp de där. Då kanske jag inte skulle leva i morgon, Kunde ju börjat brinna ! Shiet ! liv rädd, hädan efter ska jag plocka upp allt på en gång !! 

hålen !!

but shit happends ! ;)

Kommentarer
Postat av: olivia claar

sötnos julia! :)

2009-07-16 @ 16:44:11
URL: http://oclaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0