behövs ett inlägg

DATUM: 2009-07-24 TID: 03:23:06
jag kännner att de behövs ett natt inlägg, förlåt att jag har varit usel på att skriva blogg men jag har inte haft tid. Jag är ute i mantorp nu och de har hänt lite saker, haha madde, matte och tim har vart här och så har jag och madde ramlat med moppen så jag ser helt misshandlad ut hehe. aja, sånt som händer haha, ANDRA DAGEN !! x'd

 aja, så jag har as ont överallt och har inte hafr lust att skriva pga de, och de är ju så att jag inte har några bilder på den här datan med, men ja snart kommer jag i gång med de med,

Idag har jag vart hos frissan och hårat mitt hår brunt ! Yeah, många tycker ju att jag fortfarande ska va blond, men som sagt jag byter ju hårfärg rätt ofta, och jag tröttnar, tycker i allafall att de blev rätt bra och nu när hösten snart är här med, hehe, japp rätt skönt. De som fattas nu är bara att löshåret ska komma i brevlådan och att min sååå snygga läppa ska försvinna, usch den är fan äcklig,. jag har bitit sönder hela när vi ramla med moppen så har jag skrapsår på hela hakan, hmm, inte så nice.

feeting snygg bild, nooot. buu´hu min läpp kom tillbaka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0