Är i mantorp nu

DATUM: 2009-07-08 TID: 01:19:01
Ja, då va man här igen.. hehe. Men de har ändå vart kul. Linda är ju här ! Vi har kört massa bil och mathilda höll på att köra in i ett träd, så jävla kul ! Sen har vi bah tagit de lugnt suttit och ätit, skit god mat och sådär. Längesen jag åt så gott hihi.. Sen ja ska väll lägga mig snart är jätte trött. men nu orkar jag inte skriva mer, har ju inga bilder heller, skiit kul att läsa min blogg dårå. hehe.

aa bara så ni vet så kasta jag sönder min mobil förut så de blir inga nya bilder på ett tag, bara om någon skickar när vi har vart eller nått sånt. tråkigt men sant men jag blev bara så jävla arg på mamma !!

Kommentarer
Postat av: Emma

Smart Julia, du lär ju inte få nån ny heller när du kastar den du har i golvet!

2009-07-08 @ 11:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0