Torsdag - sick

DATUM: 2009-02-26 TID: 09:20:37
hejsan, nu är det torsdag och i morgon fyller jag 15år. Känns inte speciellt som när man var liten, men aa, det är så i allafall. Det kommer ju inte vara speciellt kul i morgon om jag är såhär sjuk, vi ska ju lämna in pengarna till Romme i morgon med. Aja, de ordnar sig. Jag vet inte än om jag ska till skolan i morgon, men det blir inte av om jag mår såhär. Men jag skulle gätna vilja gå i morgon så jag kan va med någon på kvällen. Men vi får se hur det blir.
Sofia ska komma till mig efter skolan idag igen, för hon lämnade tillbaka mina kläder sp jag ska få pengarna, kul när hon kommer och hälsar på. För jag har verkligen ingenitng att göra här hemma när man är sjuk, Jätte tråkigt är det. Men nu är mamma sjuk med så vi får väll hitta på något tillsammans. haha. Men nu ska jag kolla på lite bloggar.

Igår hade jag läsarrekord igen ! kul va !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0