Stan

DATUM: 2009-02-21 TID: 16:36:33
hejsan bloggen, nu är jag hemma från stan igen. Blev att köpa lite kläder i allafall. En tröja och en kjol. Men jag vet inte om jag ska ha kvar det. Vad tycker ni  ?
Hahah, olivia som vanligt då, gör bort sig i söder tull så står de en behållare eller något som de ligger tidningar i. Så välte hon den och sprang där i från, jag trodde jag skulle dö av skratt ! Men jag blev inte förvånad, hon är så knäpp ! Ska till henne lite senare och kolla på Melodifestivalen och så, de ska bli mys, eftersom jag inte har varit med henne på hela lovet. Men nu har vi chansen. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

hihi :p nae men det blev dö fint, klart du ska behålla dem :)<3

2009-02-21 @ 16:38:48
URL: http://realblonde.blogg.se/
Postat av: sophia andersson

det var jätte fint ! behåll :)

2009-02-21 @ 17:41:58
URL: http://sophiaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0