Städat

DATUM: 2009-02-18 TID: 11:58:56

tjeena, nu har jag städat hela mitt rum med i väntan på att madelene ska vakna, men hon vaknar ju aldrig. ! haha, fan jag ringer hem till henne snart så hon vaknar till lite. Men just nu har mamma telefonen.
Det är rätt skönt när de är färdig städat i mitt rum. För då behöver inte mamma tjata hål i huvudet på mig hih. Jag pratade med mamma förut om att jag ville göra om i mitt rum, eller de har hon vetat länge. Men om hon ser på mina tapeter och jag säger de sammtidigt går de nog in bättre för de är helt förstörda. -.- De är inte kul alls. För även om man har gjort fint och allt så ser de ändå förjävligt ut eftersom att tapeterna förstör allt ! Jag ska slänga ut ALLT !! Förutom datan då. hihi. Men nu ska jag ta och försöka ringa och få liv i madelene. puss så länge ! ♥


ny bäddat i sängen & lite av mina trasiga tapeter....


Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: Jaa GH äger :D haha, jag är 15. dudå? =)

2009-02-18 @ 12:10:44
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0