Sov länge

DATUM: 2009-02-17 TID: 17:09:31
hejsan, nu är jag hemma igen och har duschat. Blev att vara uppe ett tag  igår så vi vaknade kvart över 2 typ. As skönt att sova ut lite, jag kan inte göra de hemma, Jag vet inte varför, men jag tror att de är för att de blir så ljust i mitt rum.
Aja nu ska jag blåsa håret sminka mig och klä på mig lite snabbt. Sen måste jag och jonna skynda oss ner på stan innan de stänger och köpa fondation. de är jonna som ska köpa. Sen får vi se hur mycket vi hinner att kolla. Efter det vet jag inte tiktigt vad vi ska göra, de är sånt som märks. Men nu måste jag i allafall skynda mig för stan stänger 7. Puss så hörs vi lite senare !

Kommentarer
Postat av: sofia

köpte du toppen sen :) sen va fin :)<3

2009-02-17 @ 21:18:03
Postat av: Julia Svar

haha nää ? de är maddes tröja :P

2009-02-17 @ 23:16:13
URL: http://http.//juliarudberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0