Solning och Patrik 1,5

DATUM: 2009-02-18 TID: 19:07:51
Hejsan, Tobias drog för ett tag sen. Så nu sitter jag här, mamma bakar bullar så de blir nog att smaka en liten bulle sen. Men jag ska inte äta bullar. haha, de är inte bra.
Först åkte jag och träffa madde på stan ju. Vi åkte till eneby och sola. Jag kan ju bara säga att de finns bättre ställen att sola på. Jag håller mig nog till vilbergen. Sen efter så möte vi upp Tobias på stan där vi gick runt i 2 timmar och gjorde ingenitng. När madde drog hem så drog jag och Tobias hem till mig och kollade på Patrik 1,5. Men vi hann inte se hela för han var tvungen att ta 7 bussen från resecentrum. haha Den där filmen är ju seriöst sämst. Eller äcklig, eller vad man ska säga. hehe.
Nu vet jag inte vad jag ska göra kollar runt lite här. Kasnke träffar någon i kväll . Men jag vet inte om jag orkar. Ska ju upp tidigt i morgon med.  Men puss på er så länge !

Madde har inget smink.

jag i solariet

Kommentarer
Postat av: Anonym

shiit va långa tåår :O

2009-02-19 @ 15:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0