Nu är det sportlov !

DATUM: 2009-02-13 TID: 20:44:07
hejsan alla glada !  Nu är de sportlov det är så jävla skönt. Har tagit lite lov från bloggen med, även om jag älskar att skirva i den. Nej men de har varit sådär, att jag har varit i stan med Madde och kollat när hon klippt sig och så har vi gått runt och kollat in vad vi ska köpa när vi får pengar. (fredag.) Fast det är bara viktigt att jag köper skor då efter som att alla mina skor är trasiga,. inte kul alls. Menmen , de får man leva med. Vet bara inte vad jag ska ha på mig så länge. haha. Aja, de löser sig. Men i allafall det är jätte skönt att ha lov nu, så i morgon ska jag ta mig en riktig sov morgon.
Nu hade jag tänkt att lägga mig i ett mysigt bad och bara ta det lugnt och få av mig all stress från skolan och ta nya tag i morgon. Men lägger in bilder från de närmaste dagarna eftersom jag har varit lat inte orkat lägga in de på datorn. Men nu har jag gjort det. Bra va !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0