Nej inte söndag

DATUM: 2009-02-22 TID: 12:16:57
spola tillbaka !!! De är ju skola i morgon, jag vill verkligen inte, känner mig hängig och så. Men jag MÅSTE gå i skolan de här två vekcorna innan Romme för jag måste plugga för vi har massa prov innan Romme resan. Tyska, Matte, Svenska... Ah jag kommer inte ihåg allt vi hade. Usch, och tyskan kommer gå skit eftersom jag är sämst på de. Men jag vill inte få mitt första IG. Så de är bara att kämpa på de här veckorna.
Jag har ju orangehår med, de gör mig ju ännu sugnare på att gå till skolan...  Funderar på att färga en askblond färg i de idag så att de oranga och gula försvinner..
Vad tycker ni om att de sla bli skola igen då ?

Svar på an anonym kommentar :
- vilken gullig dialekt du har, vart kommer du från ?
- Jo jag kommer från Norrköping !

Kommentarer
Postat av: olivia

jag tycker vi ska va i eneby (((((: <3

2009-02-22 @ 12:24:53
URL: http://oclaar.blogg.se/
Postat av: jannice

Härlig blogg =) Lägg gärna till mig på bloglovin så gör jag detsamma med dig :) . Kram

2009-02-25 @ 13:38:08
URL: http://jjappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0