Mycket arg julia

DATUM: 2009-02-26 TID: 20:54:40
OMG, en ny batterisladd till min bärbara dator kostar 1800 kr ! Det är ju sjukt ! Jag vill ju ha tillbaka den nu. buuhu.! Kan ju inte sitta inne i mammas rum hela nätterna precis ! Usch va dyrt. ! Vad äre som är så speciellt med den förutom att den ger liv i min älskade dator ?
Men nu kom min mamma hem med en tidning åt mig så jag blev lite gladare. Är forfarade sjuk och de blir att vara hemma och vara sjuk på min fördelsedag. Men jag kanske mår bättre till på kvällen jag vet  inte, Men man får hoppas det. Jag vill ju inte vara sjuk på helgen.
Jag har pratat med många ifrån klassen i dag och olivia sa att jag hade missat så jsuk mycket i skolan så det var inte sant! ÅHH ! Jag oooorkar inte! Jag vill säga upp mig från skolan eller i allafall vara ledigt ett bra jävla tag !

Kommentarer
Postat av: fiaaaaaaa

Gash, de kan du inte mena ;) vadå jag försöker att låta lite bättre bah ;)

2009-02-26 @ 21:07:08
URL: http://realblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0