Morning

DATUM: 2009-02-18 TID: 10:56:38
hallo, nu är jag vaken igen. Somnade typ halv 5 eller något. För jag kunde verkligen inte sova. Men till slut så somnade jag. Sen blev jag väckt av att Tolle (mammas sambo) ringde och jag hade hem telefonenen i mitt rum, efter de få sekunder jag pratade med honom så kunde jag självklart inte somna om. Men nu är jag i allafall pigg på något konstigt sätt.
Så nu ska jag upp och dricka en c-vitamin om jag hittat någon och efter de ska jag ringa madde och fråga om vi skulle iväg och sola. Det blir att träffa Tobias ikväll i stället. Men jag vet helt seriöst inte vad vi ska göra och vart vi ska va. Men om vi ska va här hemma så får jag väll ta och plocka upp alla kläder på golvet. hehe. Men vi hörs om en stund ! puss ! ♥

kolla in blondin-bilder på mig som jag hittade i min dator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0