Mer inlägg

DATUM: 2009-02-18 TID: 00:12:46

Jag känner att jag har skrivit väldrig lite i bloggen idag. Men nu ska jag köra några inlägg här där jag ska försöka tipsa om lite saker och sådär. Får ju se hur det går med min fantasi. hehe. Men iallafall förut när jag och jonna va så köpte hon en cola och energidryck åt mig. Tack gumman ! ;) <3 Ska försöka va vaken med dig så länge jag kan även om jag ska upp halv 12. hihi.
I morgon ska jag träffa Tobias Dagh och madde ska vara med också. Jag vet inte vad vi ska hitta på. Men när Tibbe har åkt hem så ska jag och madde försöka dra oss i väg och sola lite. För jag är hilma blek nu, man på fredag eller torsdag blir de att köpa ett solkort så man kan bli lite brun. Jag tycker de är så fint att bara brun. Man ser fräch ut. Men de är bara vad jag tycker.
Vad tycker ni ?

Bilden lånad från Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0