Lördag

DATUM: 2009-02-21 TID: 12:53:14

Tjaa, nu ska jag snart äta frukost med mamma och Tolle, efter det så blir de att dra till stan med Olivia. Hon skulle köpa nåogot, jag vet inte vad. Jag tror jag ska köpa lite kläder om jag hittar nåogt. Men jag vet inte om jag har lust eftersom att mitt hår är gult. Men de blev faktiskt lite bättre när jag hade i silver schampoot. Blir säkert bättre om jag har i det fler gånger med. Men ska verkligen försöka ta mig till frisören. Men jag vågar inte. De kommer klippa av mig håret ! Och det vill jag absolut inte. ! Men vi får se hur det blir nu måste jag i allafall äta. puss på er sålänge ! ♥

Gammal bild på mig och olivia !


Kommentarer
Postat av: sofia

Klipp hos hon martina då? :)

2009-02-21 @ 15:32:35
URL: http://realblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0