Jag vill med

DATUM: 2009-02-25 TID: 20:39:11
Jag har suttit och kollar runt på bloggar. Jag vill komma med på listan ! ÅH ! Det skulle vara så kul . Bara en  dag eller något i allafall ?  Men helst frö evigt. Men de krävs mycket tido hc arbete för att nå dit. Jag vet inte om jag har tid med det. Men man kan iallafall drömma. De kan ju inte vara omöjligt ellerhur ? De kanske får i sommar när jag förhoppnisvis har en egen liten dator med trådlöst internet. För då kan man ju ta med sig datan överallt och skriva lite överallt. Skulle inte det vara kul eller ? Ska försöka spara mina pengar nu. Det skulle vaa jäkligt kul ! <3

Kommentarer
Postat av: Nightfall

ja det vore verkligen roligt :)

2009-02-25 @ 20:48:06
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0