Jag är 15 år

DATUM: 2009-02-27 TID: 11:18:11
hejsan, nu är man 15 då. Haha, ingen skilland. Har inte fått något än. Men jag får senare. Sofia kom hit vid 8 och hämta pengar som hon skulle lämna in till Rommr från mig eftersom det skulle vara inne idag. Hon är snäll hon ! Sen gick jag ju så klart och la mig igen. Vid halv 11 kom mamma in och sjöng och gav mig kladdkaka och cola !? De är normalt. Jag trodde jag skulle spy, men jag var ju tvungen att äta de för att vara snäll när hon hade gjort sig till haha. Just nu vet jag inte vad som ska hända men de är några som ska komma till mig efter skolan , eller Sofia skulle i allafall komma sen skulle Robin komma snackade han om. Men jag vet inte.
Tack för alla grattis sms men jag har inte kunnat svara eftersom jag inte har några pengar på mobilen och har inte kunnat ladda på det eftersom jag har lagat här inne i lägenheten hela veckan. haha ! Tack älsks ! Men nu ska jag gå ut och andas lite. Kanske blir ett varv runt vilbergen, jag har inte varit ute på år känns det som ! Ska försöka få med mig mamma ut också. Det är så tråkigt att vara ute själv. Men mamma är med sjuk men de skiter jag i .  hahah De är min födelsedag hon ska göra som jag säger, haha, nejdå . Men nu ska jag snacka med henne. Puss på er, vi hörs sen ! <3

Kommentarer
Postat av: sofia

grattiiiiiis :)<3

2009-02-27 @ 19:06:44
URL: http://realblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0