Inte skrivit så mycket

DATUM: 2009-02-21 TID: 02:33:05
hejsan, nu är jag hemma från robin. Oscar drog med hem. Vi satt vid datan och käka godis, mys vare, men sen blev jag så trött. Men jag vet inte om jag går tillbaka till Robin. Fan jag kommer somna snart. Jag tänkte prova mitt silver schampoo som jag köpte idag men jag orkar verkligen inte nu´. Nej, de blir inget av att gå till Robin mer i natt. hehe. Ska fan lägga mig och kolla på hairspray nu i stället. eller snart när jag skrivit lite i bloggen, Måste ju göra lite mer inlägg. Bara för att de är så kul. Oj nu är jag lite flumm, förlåt,. men puss !!

Frukost & de jag köpte på stan men skorna är inte med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0