Ingen data

DATUM: 2009-02-28 TID: 18:58:58
jag har ingen dator just nu så det är därför jag inte skirver så mycket, jag vill be om ursäkt än en gång för att ´jag knappt uppdaterar. Sen kan jag ju inte lägga in bilder och sånt heller eftersom mitt kamera program är inte installerat på den här datorn.
 Igår fyllde jag år jag satt bara hemma men Sofia och Robin kom och hälsade på mig. Tack för presentera, love you ! <3
I dag har jag varit med Sofia på stan. Det blev att jag köpte lite smink som var nödvändigt och sen gick vi hem och lagade mat, vi gjorde snabbmakaroner och fiskpinnar ! hahah ! Sen så deckade vi i soffan typ. Sofia drog för ett tag sen och jag är jätte trött. Så kvällens planer är att sitta hemma och kolla på melodifestivalen. kuligt och mysigt. På måndag är det skola för mig och stanna kvar efter och grejer eftersom jag ligger efter så mycket så det blir en hektisk vecka innan vu åker iväg till Romme med skolan. De ska bli ur kul som helst. Men nu ska jag sluta babbla. puss på er ! <3

Kommentarer
Postat av: sofie

vart köpte du ditt silvershampoo ? :D <3

2009-02-28 @ 22:08:07
Postat av: Lisa

Grattis i efterskott.

Hur mår du?:D<3

2009-03-01 @ 16:22:20
URL: http://usless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0