I skolan

DATUM: 2009-02-09 TID: 14:59:15
Hejsan, nu sitter jag här i skolan och orkar inte göra något på SO-arbetet. De är så sjukt tråkigt jag vill bara hem och lägga mig i sängen och sova. Fan har inte käkat något i skona heller är sjukt hungrig. ! ÅHH ! Är på dåligt humör med för jag är trött och hungrig och vill bara hem från den här skiten, haha. Fan ! Men jag måste ändå göra lite på arbetet. Ananrs måste jag ändå göra de hemma. Jag hatar måndagar som fan ! Gör inte ni det med.  aja, vi hörs när jag kommit hem. Pusspåer ! <3

Kommentarer
Postat av: Nån

Slö jävel, sitter vid datorn på skoltid xD

2009-02-09 @ 17:38:38
Postat av: Nån

Slö jävel, sitter vid datorn på skoltid xD

2009-02-09 @ 17:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0