I skolan

DATUM: 2009-02-11 TID: 15:46:45
nu är jag i skolan , vi slutade för ett tag sen. Jag var tvungen att stanna kvar extra för att jag försov mig i morse. Skolan ringde till och med hem till mamma, ojojoj,. ska nog ta och skärpa till mig lite. Jag sov ju hos jonna igår. De va kul. jonnhy kom och la sig i sängen och tänkte sova inne hos oss, men de blev så jälva varmt så han gick in och la sig i sitt rum igen. Vi vakande av att Sofia ringde och väckte oss 9.10. Efter de tog vi de lugnt med att fixa oss och så. Men jag blev jätte förmvånad när mamma kom. jag hade jackan och så på mig så vi åkte på en gång.
Ska nog stanna i skolan till Konfa börjar. De är därför jag skriver nu. Alla ska stanna kvar efter konfa på Bakis och baka tårta och pyssla inför alla hjärtansddag. Mysigt. Hittade en bild på mig och madde som får bli bilden. Förlåt för att jag bara skrev ett inlägg igår men jag hann inte. Men jag skriver i kväll när jag kommer hem. Puss på er !

Bilden från sexan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0