Hemma,

DATUM: 2009-02-12 TID: 16:08:08
hejsan, nu är jag hemma igen. Skolan gick bra. Jag var inte lika trött och allt flöt på, de va fan bra. Är nästan klar med So arbetet som ska va inne i morgon. Ska göra resten när jag skrivit klart det här inlägget.
Vi hade hemkunskap sista lektionen, jag och jonna gjorde pisoger. De blev fan goda. Men vi va klara sist för de skulle jäsa flera gånger och sådär. Men de blev ju lyckat i allafall. Sen hade vi ju dans på morgonen, gick bra. Men de va riktigt svårt idag. Men man lär sig väll ordentligt nästa gång.
I morgon är det sista dagen innan det efterlängtade lovet !  Jag ska sova så mycket jag bara kan!

Vad ska ni göra på lovet.?

Kommentarer
Postat av: johanna

ha jävla utegångsförbud :(

2009-02-12 @ 20:49:51
URL: http://johannaaaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Jonna

älskar dig också (;

2009-02-12 @ 22:26:25
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0