Hemma mitt i natten

DATUM: 2009-02-20 TID: 03:14:54
Nu är jag och madde hemma igen från att vara med Robin och Oliver. De va fett kul. Vi typ va ute ett tag sen så drog vi in till Robin för de blev så kallt. Där kollade vi typ på tv och tog de lugnt.
Jag och madde ska in till stan vid halv 11 i morgon och köpa ny hårfärg eftersom min färgning idag inte blev så lyckad. Sen ska vi hem och färga och efter de till stan igen och träffa Fia och shoppa lite. Hoppas verkligen de blir bättre med håret i morgon, I allafall så att ALLT hår är i samma färg. hehe, Men jag är inte så ledsen, de är smällar man får ta. pöss och godnatt bloggen för nu är klockan mycket och jag och madde har inte ens bäddat eller någonting. ♥

Älskar er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0