Hela dagen

DATUM: 2009-02-16 TID: 00:16:20
hejsan, ojdå, blev nog lite sent. förlåt. Idag har jag vart med Madde och Fia. Först så drog jag och fia till stan och kollade i de affärer som vi inte hann igår. Köpte ingenting idag heller. Duktig julia ! Destomer blir de på fredag. Ska bjuda jonna på Kina mat efter tror jag. Lite mys.
Men i allafall, när jag och fia hade kollat klart i alla affärer så drog vi hem till Madde och kollade på En Wallanderfilm och käka flingor, haha. Sen så kollade vi på ont three hill och gossip girl. Efter de så drog fia och jag och madde drog ut och halka runt i mörkret ! haha folket måste ju trott att iv hade druckit eller något haha ! Sjukt kul i allafall. Mamma kom och hämtade mig efter jobbet och nu har vi kollat på beck och ätit varma mackor. Eller de va ett tag sen , men i allafall. Ska vara mer aktiv i bloggen känner jag. Men nu ska jag ta och tvätta navelpiercingen som jag har varit jätte dålig med den här helgen, livrädd att de ska bli infekterat,

Jag och madde passar vi som hippies ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0