Hår !

DATUM: 2009-02-21 TID: 02:53:46

Jag vill ha Sofias hår nu ! De ska bli så snart, hoppas jag! Annars vet jag inte vad jag gör. Jag hoppas verkligen att silver schampoot fungerar i morgon, annars bryter jag ihop och sitter inne resten av helgen.. Omg, vad har jag gjort egentligen. Men de måste bli bra i slutänden. Ska ALDRIG blondera håret från brunt till blond hemma igen, ! Vad tänkte jag med ? Men nu är det redan försent, hehe. Det är ju jävligt onödigt att färga de brunt igen nu, eller vad tycker ni ? Jag är ju så nära, hahah eller inte. Men aja, nog snackat om mitt hår nu, pöss !!

bild ; Sofia


Kommentarer
Postat av: Anonym

silver schampoo funkar bara till blont hår och det tar bara bort dem gula partierna.

2009-02-21 @ 18:38:24
Postat av: Sara

jag skulle göra blonda slingor idag. Hade typ lika brunt hår som dig innan om inte lite mörkare. Det slutade med att jag hade orange hår med bruna slingor. Ganska långt ifrån resultatet jag ville ha, men jag blev ganska nöjd ändå eftersom det bara är jag som har den färgen. Så nu när jag har vant mig är det faktiskt snyggt! Hoppas det blir bra för dig nu :)

2009-02-22 @ 00:43:13
URL: http://erlandsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0