HAGAHÖJDEN ÄR BÄÄST!

DATUM: 2009-02-08 TID: 21:50:30
Fan vad jag Hagahöjden ! De är sjukt. Aldrig älskat ett lag ås här mycket. De gör verkligen sitt bästa för att vinna och de visar resultat eftersom de gick vidare idag. De ska spela i Falun om 2 veckor, lycka till grabbar!
Men de som var absolut bäst idag va faktiskt
MARKUS JOHANSSON & SIMON JOHANSSON.Markus gjorde de flesta av målen och var helt otrolig i sista matchen! Simon är den grymma målvakten som höll igen sjukt bra ! Snyggaste räddningarna och allt ! Älskar er alla som spelar i Hagahöjden BK P94 ! Jag och olivia ska följa er heela sommaren de kan ni lita på ! Ni är som en drog som man bara måste ha ! ÅHH ! Fan va bra ni är, Är vara så J*VLA GLAD nu. !
 
Måste ta och lugna ner mig lite för de är skola i morgon och måste somna i tid eftersom jag bara som 2 timmar i natt. Men nu är de Mycket bättre mer naveln och jag känner knappt att jag har den, det är bra ! Inte ett dugg sugen på att gå till skolan i morogn men jag måste... -.- Slutar sent med. Efter skolan kan jag inte träffa någon heller för då måste jag göra klart So arbetet så de blir bra och sådär. fan. De va något jag skulle lägga till i alla länder men jag kommer inte ihåg va de va... Måste komma på de till i morgon. oj nu blev de lite carebox här. Men vi hörs senare och lägger in bilder snart ! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0