Fia är här

DATUM: 2009-02-25 TID: 13:57:15
Nu är sofia här, blev jätte glad. Men hon är också typ sjuk. Vi har typ kollat lite vid datan och så har vi kollat på tv. Mamma kommer hem snart. Då ska jag försöka få mamma att baka mockarutor med mig.
haha, hur normalt är de här på en skala.
Jag och Sofia sitter vid mitt matbord och dricker buljong. ! hahahah ! Normalt. Det smakade skit med ! Men nu är det bättre i halsen i allafall. Men jag vet inte om jag ska till skolan i morgon i allafall eftersom de är inte bra. Men det känns som jag måste, bara för vi har massor med prov och så. Men de får vänta helt enkelt. Eftersom jag vill inte vara sjuk när vi ska till Romme med skolan den 9 mars. Men nu kommer mamma hem snart så ha det så bra. puss på er ! <3 Ni vet att jag älskar er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0