Dåligt updatering.

DATUM: 2009-02-20 TID: 19:42:11
Hejsan, sorry att jag inte har skrivit något men de har vart massa folk här hela tiden och sen drog vi till stan som bestämmt. ehm, Jag färgade om håret innan stan med så att allt hår är i en färg i allafall, jag såg ju fan ut som en tigerkaka eller något, hehe. Jag har inte tagit några bilder på vad jag har köpt än för jag kom nyss och och ska snart till Robin och kolla på let's dance. De ska bli kuligt.
Jusste tobias kom till mig i morse och nörda lite. Trevlians var det. Btw, fia var dög fin idag på stan, Hennes hår !! ÅÅHH vad jag vill ha det. Ska försöka få henne att skicka en bild på det senare. Men nu ska jag ta en panodil och trasika mot Robin, ha det så länge så skriver jag senare, babes ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0