Citygross

DATUM: 2009-02-19 TID: 15:14:36
Tjoosan, nu är vi hemma igen, mycket trevlig tur med mamma, haha. Vi köpte as mycket mat och vi kollade på tapeter.
Jag tror jag är sjuk, men jag hittade en turkos som jag tror jag vill ha som fonvägg, de va bruna mönster i det så resten av väggarna kommer va bruna. Eller så har jag en brun fonvägg med begiea väggar vad tror ni blir bäst? 
Köpte även slingor. Så de är bara att hitta någon som kan göra de på mig så är de in. hehe. Hoppas att de blir bra i allfall. Livrädd att de ska bli jätte fult. Men man får ju chansa. hehe. Men nu ska jag ta och äta en macka är jätte hungrig. pöss !♥


Kommentarer
Postat av: sofia

bruna väggar med turkos fondvägg tror jag kommer att bli jätte fint, lite mer vuxet plus att det inte är många som har det. Då kasnke du inte tröttnar så fort på det heller, och begeia väggar med brun fond vägg är så vanligt och tråkigt, go crazy instead :)<3

2009-02-19 @ 16:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0