16 februari

DATUM: 2009-02-16 TID: 11:43:52
Hejsan mina vänner, idag är det 16 februari, de betyder min namnsdag !  haha. Inget märk värdigt alls. Men iallafall, ville bara att ni skulle veta det.
Vaknade för ett tag sen efter att jonna höll mig vaken till 4 igår kväll när jag tänkte gå och lägga min halv 2. Lyckat, haha.. Jag var något trött då. Så nu ska jag snacka äta frukost. Men är inte så värst hungrig, men man måste ju äta alla sina mål mat om dagen, hahaa. SKOJJA ! Eller de är ju viktigt. Men jag känner nog ingen som gör de man i allfall. Så nu är det dags för mig att göra ordning fika. Eller så ska jag tvinga mamma göra de åt mig eftersom jag har namnsdag, mohahah. Men vi hörs senare. puss på er !

På bilden - jag på nyår hahaha!

Kommentarer
Postat av: Jonna

jag lyckas alltid hålla folk uppe (A) :D <3

2009-02-16 @ 15:29:29
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/
Postat av: Jonna

fåse hur det blir med håret xd

2009-02-16 @ 15:57:16
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0