Underbar och älskad av alla

DATUM: 2009-12-28 TID: 00:39:10
halloj, blev en film kväll med systern min. Kl 21 va filmen "Underbar och älskad av alla". Så vi satt och kollade på den och drack julmust och svulla chips. Lite mysigt. Nu sitter jag här i vardagsrummet själv vid datan eftersom att emma har gått och lagt sig. Hon och barnen ska ut och ha pulkadag i morgon men jag orkar inte hänga med, först ska jag sova sen ska jag packa ner alla mina kläder och vika allt fint, höh. Får väl se hur de går. Sen när de kommer tillbaka så ska vi in till stan och hämta min biljett och hämta mina pengar hos mathilda så kan jag ju säga hejdå till henne på samma gång. Men nu ska jag bah slappa tills jag blir trött sen ska jag sova. Men vi hörs i morgon. puss på er !

Tänkte bara visa hur mycket snö det är här i Sundsvall. Typ en meter eller något. De är sjukt. Kommer kännas konstigt att komma hem till inte lika mycket snö. Men skönt på samma gång. Men orka slasket ?



Kommentarer
Postat av: sofia

ånga från snön xd vare där du stod fört, shit hur lyckades du xd

2009-12-28 @ 15:16:47
URL: http://unwrittenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0